Monday, February 02, 2009

Groove, Slam, Work it back, Filter that, Baby, Bump that track...

Jag har inte riktigt någon kontroll över min egna hjärna just nu, jag vet att jag blir som besatt av saker och knappt kan ta ögonen ifrån dem, ögongodis kallas det i folkmun, jag tänkte lägga upp lite bilder som jag nu har som ögongodis och leta efter mer inspiration... Man kan aldrig få för mycket.






Dessutom har jag märkt att jag är svag för kläder som är mer åt fest-hållet än att jag ska kunna ha det på mig dagligen. Därav ger jag mig nu ut på strövtåg efter vardagskläder. Jag vet att jeans är något jag nog aldrig kommer att bära igen, någon gång kanske, byxor funkar, men jag har börjat att innerligt tycka att jeans är det jobbigaste jag kan ha på mig... Alla andra får ha på sig det, men jag trivs helt enkelt inte.


xo xo
Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Håller med dig. Jeans är INTE ett skönt plagg.

Anonymous said...

Håller med.. Skönt nån mer än jag som börjat avsky elendet.. Det är bara för mycket av det överallt, typ ser så risigt & sunkigt ut.. obekväma är dom verkligen.. Ser jag en tjej så föredrar jag faktiskt att rumpan formar byxorna inte allt blir platt o ihopklämt!