Wednesday, February 04, 2009

You wonder why I like it rough?

Idag ska jag ut och röra på mig, dvs träna och bränna fett, vilket jag älskar, jag verkligen älskar att röra på mig. Jag mår som bäst när jag faktiskt är helt utmattad och belåten med mig själv. Det är en befriande känsla, som jag alltid vill ha i mig, det är till en stor del beroendeframkallande och det är delvis lite skrämmande, men nog förbannat bra tror jag, att vara beroende av just det och inte av något annat. Så snart ska jag ut och jogga.


Jag har inte riktigt bestämt mig, jag är lite tudelad när det kommer till saker. En sak jag är glad över dock är det att jag faktiskt aldrig köper något som står i tidningar (ja, kanske att jag vill ha något) men står det i en tidning innan jag köpt det, köper jag det inte, om det står efter, ja då kan inte jag göra så mycket åt det. Jag måste ha mer kjolar, mer klänningar och minst en väska till. Jag har fortfarande inte riktigt hittat de perfekta vardagsklänningar (de är förbannat svåra att hitta)... Nu ska jag ge mig ut på jakt... Give me luck!



xo xo
Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Gillar den översta klänningen, skitfin!!

Anonymous said...

Ja perfekta vardagsklänningar är svårt att hitta. Men jag har ett par stycken iaf som jag är nöjd med. Men skulle gäran vilja ha fler.
Hoppas joggingturen var skön.