Sunday, February 01, 2009

Don’t want no paper gangsta, Wont sign no monkey papers, I don’t do funny business, Not interested in fakers...

Jag har något jag håller på att bygga upp inuti mig, något som jag faktiskt är lite rädd för, nej inget dåligt, men som ett utbrott, jag är så förbannat irriterad på enormt mycket hela tiden, jag mår bra, men jag är så uppåt att jag blir irriterad. Jag ska nog gå och göra mig något att äta samt se till att mina söta "moodpills" hamnar i mig. Jag vill att denna fas ska ta slut. Så enkelt är det... Så detta vilar jag ögonen på tills min irritation gått över... Diors Haute Couture kollektion. Kärlek!




Idag var vi även på IKEA och jag handlade hem lite saker som jag ska ha i mitt rum, jag gillade det. Ibland är det så att jag inte orkar att göra ett par gardiner och det tyget jag vill ha finns inte, så då köper man, inte svårare än så. Dessa ska jag nog kunna passa in i mitt rum. Jag hoppas det. Vi får se.


xo xo
Ciao!

No comments: