Saturday, February 07, 2009

I can't help falling in love with these kind of things...

Eftersom jag bestämde mig igår för att inte beställa saker i de vanliga färgerna som jag brukar beställa, var lugnt jag har fortfarande svart kvar, när man en gång börjat med läder på skor och väskor så känns det konstigt (iaf för mig) att gå tillbaka till polyester, för det är det det är gjort av, olja, vilket innebär att du måste bränna upp väskan eller plagget om det ska försvinna. Material såsom, läder, silke, bomull, ull och linne är inte sådana, ändå är det billigare att köpa saker som inte har naturfibrer eller djurfibrer i sig.


Detta åtsadkom jag igår, hihi! I'm back! Dessutom, nu åker alla väskor sakta men säkert, de som inte är av läder, de förstörs så förbannat lätt. Jag måste bara inhandla lite mer, man måste ha valmöjligheter, jag slänger dock inte mina tygväskor! No way! Tyg är bra också! Men fusk, nej, hellre äkta. Och den människa som tror att jag inte riktigt har koll på vad jag köper, känner inte mig...


Och dessa ballerinas, så söta...


Dessa funderar jag på... Hm, vi får se!


Nu ska jag iväg på teaparty, woho!

xo xo
Ciao!

No comments: