Thursday, January 31, 2008

Say hello to your life, now you are living, this is it from now one, it's a brand new day, it is time to wake up from this dream...

Jag sover bättre igen, men ändå inte bra, jag drömmer konstiga drömmar och vet inte riktigt var jag befinner mig, men så brukar det vara i perioder. Jag undrar vem som egentligen mår så bra i januari eller februari, det är dödsmånaderna under året, samt november. Det är det verkligen, så innerligt tråkigt som det bara kan bli.

Igår pratade jag med Anna (london) och hon peppade upp mig, enormt mycket, samt med Anna (Malmö) och även hon peppade upp mig och lite med Millan som alltid hjälper, jag älskar er. Det finns något där, som jag inte kan förklara just nu, men det kommer så småningom. Jag hoppas det i alla fall, så att jag inte behöver gå runt och inte förstå vad som händer. Men kärlek i mitt liv, det har jag.

Ja, idag ska jag luncha med Maria (Morgaine) och det ska bli väldigt trevligt det, ska möta henne om två timmar ungefär så nu ska jag kila härifrån.

Imorgon är det februari och ännu en månad av tristess.

xo xo
Ciao!

No comments: