Tuesday, April 08, 2008

Bad girl drunk by six, kisses someone elses lips...

Idag är jag mer upp och nervänd än vanligt, jag förstår inte vad som flugit i mig. Något konstigt i alla fall. Jag vet bara att jag saknar och det blir inte lättare, är det så att jag bara vill ha det jag inte kan få? Eller är det hur uppmixad jag är av känslor gentemot honom som gör att jag känner såhär? Jag kan inte hjälpa mig själv med att undra vad exakt var det som gick fel? Eller gick egentligen inget fel utan det bara blev som det blev, jag har inte svaren och jag kommer nog aldrig att få dem. Varför söker jag någon sorts bekräftelse som jag måste få från mig själv och inte genom andra. Dags att bekräfta sig själv lite mer kanske, genom att säga till sig själv varje gång man tittar i spegeln att man är okej, det kanske vore en början? Vad vet jag egentligen?

Jag vet att jag saknar mina vänner jättemycket just nu också, så snart måste jag åka ner till Malmö för att hälsa på några av dem. Jag saknar er.
Nu väntar jag med spänning på madonnas nya album som kommer om några veckor, hehe, då blir det åka av! Men först måste jag styra upp lite saker.

xo xo
Ciao!

No comments: