Thursday, April 03, 2008

But you're uninvited...

Idag är jag en tom blank sida som måste fyllas på med färg, för idag är jag inte färgstark, jag är inte speciellt stark idag, utan en sida av mig verkar komma fram som jag inte är van vid, egentligen vill jag inte prata om det, ännu mindre skriva om det. Men jag måste få utlopp för mina känslor och inte trycka in dem och detta verkar vara det enda sättet, eller att köpa kläder. Just nu letar jag efter ett väldigt specifikt plagg, som jag inte tycks hitta överhuvudtaget, det finns inte i de färgerna jag vill ha, det finns inget sådant plagg som jag vill ha, med de exakt rätta färgerna. Så det blir till att sy ett plagg som passar.

Jag vill få utlopp för alla mina idéer, så nu åker nog overlock maskinen fram och alla mina tyger likaså, måste gå igenom allihoppa och lägga dem efter hur jag vill ha dem, samt även sy om en hel del saker, det är alltid lika kul att inse att man måste sy om ett plagg som man lagt ner mycket tid på. Nog om det.

Jag tror att jag börjar bli sjuk, är helt virrig i huvudet och vet inte riktigt hur jag ska skriva meningar eller för den delen hålla en bra konversation med mig själv, för det är det jag måste göra, hålla en konversation med mig själv. Detta blir bara förvirrande, jag återkommer när jag inte är lika förvirrad i mig själv.

xo xo
Ciao!

No comments: