Sunday, April 20, 2008

I've got my inspiration back, again.

Jag är full av känslor idag, men ändå så tom på dem. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, behöver prata med någon för att känna att jag finns, annars går det inte. Jag saknar ihjäl mig efter vissa människor och jag har tusen saker att ta itu med just nu.

Jag kan säga att jag fått tillbaka inspirationen till att göra saker, så jag har börjar på att skissa på kläder som jag kan tänkas ha och göra, det är innerligt spännande när fantasin inte har några gränser, utan det enda som sätter stopp är just nu du själv, för fantasin till att göra kläder är oändlig, till att göra saker överhuvutaget är oändligt. Nu vill jag börja igen och inget ska få ta ner mig denna gång, så enkelt är det. Jag ska bli något, för min egna skull, min egna vilja, ingen annans.
Och kan jag genom det hjälpa människor så kommer jag att göra mitt bästa.

xo xo
Ciao!

No comments: