Sunday, April 27, 2008

Losing faith makes a crime...

Genom ett susdrag, dras jag ner och vet inte riktigt var jag står någonstans. Något som liknar apati faller in i mig varje gång jag varit ute på krogen, märker jag. Jag blir helt tömd på alla känslor jag har inombords och stänger in mig i min lilla bubbla för att hoppas att jag ska komma ut helskinnad. Vilket jag oftast gör också. Tur har jag i alla fall när det gäller att kunna ta mig upp. Men varför händer detta? För att jag med ens har varit så känslofylld innan och nu är så dränerad. Jag önskar bara att jag fick något sorts andrum i allt detta, men jag får inte det.

Jag behöver tystnad och vänner runt omkring mig just nu. En vän skulle sitta fint.
Men vad gör man när man är ensam?

xoxo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Vad man gör när man är ensam? Försöker andas och se framåt.