Tuesday, May 20, 2008

Catch me on the floor, please!

Ja, ännu en dag har passerat och jag har gjort lite saker, såsom skickat efter personbevis, fixat lite andra saker med mina kläder och så. Har även pratat med mannen som jag tycker att jag har "det" med, men vad är "det"? Är det när man känner att man bara vill vara med den personen, eller när man vet att man hittat rätt och inte känner att man behöver leta längre. Jag vet inte, jag har många år framöver att hitta Mr Right, om han nu finns. För är det så att man ska tro på att en Mr Right finns och om han finns, varför tar det sådan tid att finna honom? För låt oss säga att vi har en man som är helt perfekt, finns denna personen verkligen? För ingen människa är väl perfekt, eller finns det dem man ser förbi alla deras brister och fel och anser att det ändå är rätt okej? Eller vad ska man säga egentligen?

Jag har hittat helt underbara kläder som jag definitivt vill ha, gee miiig! Så underbara, men om jag skulle få det, skulle jag bli lyckligare, nej, det skulle jag inte. Skulle det tillfredställa mina behov för stunden? Ja, det skulle det göra, med all säkerhet om man säger så. Men varför ska jag inte vara tillfreds hela tiden, utan bara då och då? Jag vill bli lycklig, men jag vet inte om jag någonsin kan bli det. För om jag blir lycklig, vem blir jag då? Jag vet nämligen inte det. Frågan kvarstår tills vidare.

Jag funderar på att ta det lugnt ännu en helg, för nästa vecka sätter det fart om man säger så... Nästa vecka ska allt vara klart, får se hur det går... Ska fixa lite saker imorgon och se till att få iväg sakerna, så att jag verkligen har min höst säkrad.

xo xo
Ciao!

No comments: