Monday, May 05, 2008

I just wanna be there, when you discover, you wake up in the morning, next to your new lover...

Solen sken, jag är i en prickig klänning från Oasis och har håret uppsatt. Så såg jag ut i lördags när vi skulle ut. Jag saknar det fina vädret, underbara Malmö och min Anna. Jag saknar verkligen henne. Det är inte roligt det här.
Nu letar jag efter danslåten som kommer tortera oss i sommar, förra året var det Umbrella hela sommaren, men än så länge har det inte kommit någon. Ha, det kanske blir någon från Madonnas nya album, det gör ju en braksuccé ute i världen just nu om man säger så. Jag vill ha sommar nu, varmt väder och lite mer kärlek i livet. Samt mat från en viss man. Han får gärna bjuda mig på mat snart igen. Jag tycker om honom.

Varför känns det så konstigt för?

xo xo
Ciao!

No comments: