Tuesday, May 06, 2008

If it's against the law, arrest me, If you can handle it, undress me...

Idag klockan halv 8, gick jag ut på promenad, runt hela Rönningesjön, haha, tog mig väl en timme, var hemma för över en timme sen och hade då gått mer än 10 000 steg, vilket är bra för min lilla kropp. Det känns bra att ha kommit igång och gå ut och gå och samtidigt lyssna på musik och bara låta tankarna vandra runt lite sådär. Det ska väl medges att jag går och nynnar på låtarna jag lyssnar på. Men nu har jag börjat att träna, diciplin, kallas det, ska se hur mycket jag ska gå idag, eftersom jag måste iväg och hämta ut lite saker.

Oh, jag vet inte vad som flugit i mig, men jag går runt och tänker på honom och vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Det var nog drastiskt av honom att göra som han gjorde, men vi är back on track som man säger, haha, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men det är en lättnad att inte ha definierat något ännu, utan det blir som det blir. Jag vill och jag ska se till att jag fixar detta. Men saknaden är jobbigast om man säger så.

Jag vill sy och ska göra det imorgon och på torsdag, idag ska jag iväg som sagt. Nu ska jag in i duschen, haha!

xo xo
Ciao!

No comments: