Saturday, May 31, 2008

We'll keep on fighting til' the end...

Idag åkte min vän Anna hem, det kändes väldigt tråkigt. Jag har haft det superduper kul när hon varit här. Helter Skelter, mycket skratt, KIZZ och nu är jag så hes att jag inte vet vad. Jävligt trött är jag också, om man säger så. Sov inte bra inatt heller och känner fortfarande lite av att jag drack en del i torsdags, men jag drack definitivt inget igår. Jag klarade inte av det om man säger så.

Jag gillade KIZZ, men det var mer showen som stal uppmärksamheten och inte själva sången som jag brukar gilla mest. Nu är jag inget inbitet KIZZ-fan, men jag gillar en del låtar, de jag däremot vill se och alltid kommer vilja se är Queen, de är gudarna. Freddie är fortfarande mannen som är den största entertainern i världen, ingen slår det han gjorde på scenen. Men besviken är jag inte. Nu ser jag framemot Iron Maiden, då blir det party soom faan om man säger så. Haha!

Och det är inte så många som förstår hur det funkar mellan mig och min baby om man säger så. Det är ganska så intressant. Ja, Kristine kvällen blev bara bättre och bättre om man säger så. Jag ska förklara hur saker funkar när det gäller oss, så du förstår varför han gör som han gör. Det är liksom inget jag bryr mig om längre. Men jag har enorma känslor för honom... Haha, det pirrar lite liksom och jag befinner mig i lyckorus när jag är i hans närhet.

Nu ska jag lyssna på Queen och njuta. Samt skriva ansökningar till en annan skola! Wish me luck!

xo xo
Ciao!

No comments: