Thursday, July 10, 2008

I'm coming home again...

Hemma igen från en veckas vistelse i Gävle, snacka om att tiden går fort om man säger så. Det är på ett sätt skönt att vara hemma igen, på ett sätt inte. Jag vet att jag nu räknar ner dagarna tills jag börjar skolan och det ska bli så skönt att börja på riktigt och verkligen ha något att göra. Jag önskar att tiden kunde gå lite snabbare än vad den gör, men så funkar det inte. Jag går på nålar inför skolstarten för jag vet varken hur den kommer att bli eller hur den kommer att utveckla sig, utan jag vet inte alls hur det kommer bli. Men förhoppningsvis bra.

Idag har jag inte så mycket att säga egentligen, mycket vill bli sagt men jag håller det för mig själv. Jag vill inte att människor ska veta om men en sak som börjar störa mig enormt är vissa saker och jag kommer att ta upp dem ganska så snart, det tror jag. Det är mitt liv, mina val och jag som lever det. Jag ifrågasätter vad jag vill, skriver vad jag vill, gör precis som jag vill och alla andra ska skita i hur jag lever mitt liv, that's it. Uppdaterar mer sen, men när jag säger att jag inte vill att ni ska bry er, bry er inte, så enkelt är det.

xo xo
Ciao!

No comments: