Monday, September 15, 2008

Russian roulette, is not the same without a gun.

Ibland går jag sönder i saknad gentemot människor, idag är en sådan dag. Jag är hemma och sjuk och ganska ynklig just nu. Men det beror på att jag mådde riktigt dåligt igår, vilket jag hoppades på att jag inte skulle göra, utan att jag faktiskt skulle bli lite bättre. Men jag lär mig den hårda vägen att jag inte ska göra vissa saker när jag mår sådär. Jag blir bättre snart, om jag inte är bra på onsdag så ska jag till doktorn, det har jag bestämt.


Men idag saknar jag en del människor som betyder mycket för mig, jag tänker inte nämna namn men jag saknar er. Väldigt mycket och ja, jag önskar att jag slapp denna saknad men den sitter inuti mig och vill inte försvinna, så enkelt är det. Just nu önskar jag att jag kunde gå tillbaka några år, för att slippa det jag går igenom nu. Men det går inte att gå tillbaka, bara att se framåt och aldrig bakåt, det är bara att släppa det och skapa nya minnen tillsammans med människorna jag saknar.


Jag ska nu gå och prata med min lillebror eller snarare om en halvtimme, han är bra min bror. Det tycker jag allt. Jag har bra bröder.

xo xo
Ciao!

No comments: