Wednesday, November 19, 2008

Out of the way, it's a busy day, I've got things on my mind, For want of the price of tea and a slice...

Tusen saker går igenom mitt huvud varenda dag, ska jag hinna, ta en sak i taget, fokusera dig på det som är väsentligt just nu och dröm dig inte bort från verkligheten, jag kan säga såhär, jag mår bättre än på väldigt länge och jag har bara siktet på att må ännu bättre, men jag har inget orimligt mål. Jag vet att det kommer komma maniska perioder och depressiva också. Jag kan inte bli kvitt dem, men jag kan med lättnad gå upp ur sängen lite enklare än bara för några dagar sen. Jag ligger inte i en sorts koma, som jag inte kan ta mig ur utan jag kan vakna på morgonen och känna att det är en helt okej dag, jag känner inte att jag inte kommer klara av den, något hopp inom mig kanske? Jag vet inte, men jag tänker bannemig inte sluta med något som verkar fungera på mig.


Jag har sådan lust att skapa, inte det jag skapar i skolan, utan något annat, jag ska slänga upp lite inspirations kläder nu... Det är så mycket jag vill göra! Hehe!

Marchesa


Roland Mouret


Marchesa


xo xo
Ciao!

No comments: