Sunday, January 11, 2009

Oh, I'm just waiting to the shine wears off...

Jag tror att jag kommer dö som kvinnan som aldrig lyckades finna riktig kärlek, men hon fann förbannat mycket skor, tyvärr är det väl bara förr eller senare man inser att det kanske inte finns sagoslut, utan allt händer faktiskt i verkligheten som bara skrämmer en lite för mycket. Vet ni en sak? Verkligheten skrämmer mig på något sätt mer, att leva i en fiktion värld som inte är här är inte lika hårt och smällarna är inte lika brutala. Sagorna lindar in en på ett helt annat sätt. Därav kan det vara lite obehagligt när man inser att kriminal serierna på tv:n faktiskt är helt fabulöst underbara. De bästa kommer faktiskt från England. Just my opinion, men saken är som sådan, att jag nog vill leva i verkligheten... Jag saknar honom så att det inte är kul längre.


xo xo
Ciao!

No comments: