Sunday, October 12, 2008

Sleep, angels will watch over you, And soon beautiful dreams will come true...

Idag ska jag jobba med de sakerna jag har kvar till skolan, leta efter bilder till mitt kollage och lite andra saker. Jag känner mig avskuren från så mycket just nu. Jag har inte heller orken att ta tag i saker. Det är för mycket i skolan och jag känner att jag delvis bara vill begrava mig under alla mina uppgifter och försvinna för ett tag. Funderar starkt på att försvinna från Bilddagboken, Helgon, Darkside och Qx och endast ha kvar facebook och min blogg, allt annat känns bara i vägen. Därav tror jag att jag hädanefter en dag i veckan kommer att vara helt okontaktbar, ingen mobil, bara ett inlägg i bloggen och ingen får ringa hem till mig, vad jag än skrivit i min blogg och hur jag än kommer att må, det här är något jag ska fixa själv, det är så jag känner.


Om ni tror att jag bara skjuter upp mina problem med att äta Lithium, så kan ni inte har mer fel. Sanningen är som sådan att jag kommer ha fortsatt samtalsterapi och jag kommer att fortsätta att jobba med mig själv. Jag är inte på långa vägar klar ännu, men jag kommer att bli det och jag kommer göra det utan er. Jag kan inte ha er hjälp när jag ska gå igenom det jag nu ska gå igenom. Jag behöver den inte, för att vara ärlig. Ni är inte de som känner mig bäst, eller de som kan tala om för mig att det jag tänker är rätt eller fel, det vet bara jag. Den enda personen i hela världen som känner dig är du själv, vem skulle annars känna dig? Tror ni på allvar att jag kan tro på människor som endast tror att de har rätt i det de säger, som inte kan på allvar hålla i en diskussion? Nej, jag ryter ifrån nu, jag biter, jag skriker nu, bara för att ni ska förstå att det ni gör stjälper mer än hjälper. Jag har inte bett om era åsikter. Jag vill inte ha dem. Så snälla håll dem för er själva och låt mig gå min egen väg. Jag har aldrig bett er att gå min.

xo xo
Ciao!

No comments: